قو ايران
قو ايران
قو ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان

قو ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان در قو ایران

تبلیغات مهمترین و پر هزینه ترین بخش یک کسب و کار یا تجارت محسوب می شود. در این میان بسترهایی فراهم شده اند که امکان ثبت تبلیغات رایگان را برای کارفرمایان ایجاد کرده اند. آنچه به بیشتر دیده شدن یک برند یا کسب و کار کمک کرده و سبب معرفی آن به مشتریان بیشتری خواهد شد، تبلیغات می باشد. به همین دلیل صرف هزینه برای تبلیغات نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود.

وب سایت های زیادی هستند که با هدف کسب رضایت کارفرمایان خود، تبلیغات آنها را به صورت کاملا رایگان به ثبت می‌رسانند. در این میان، قو ایران موفق شده است به موفقیت و محبوبیت زیادی در این زمینه دست پیدا کند. خدمات منحصر به فردی که این وب سایت به صاحبان کسب و کار ارائه می دهد دلیل این درخشش و موفقیت بوده است.

پس چنانچه به عنوان دارنده یک تجارت یا صاحب یک کسب و کار، به دنبال راهی مقرون به صرفه برای معرفی خود، محصولات و خدمات به کاربران تان بوده یا در جستجوی بستری مناسب و پر بازدید برای ثبت تبلیغات رایگان هستید، قو ایران یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

قو – بهترین سایت آگهی و تبلیغات کشور

از میان وب سایت های مربوط به تبلیغات رایگان، قو یکی از ایده آل ترین گرینه های پیش روی شما است. این وب سایت یک بانک اطلاعاتی گسترده و غنی از کسب و کارهای گوناگون در ایران را دارا می باشد. بدین ترتیب این شرایط را برای شما به خوبی فراهم می آورد که فعالیت تجاری خود را به خوبی معرفی کرده و به همه بشناسانید.

به کمک وب سایت قو شما قادر خواهید بود بدون پرداخت هزینه های گزاف برای راه اندازی وب سایت و سئوی آن، خود را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهید. علاوه بر آن، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار قادرید کلیه اطلاعات خود از جمله شماره تماس، آدرس و وب سایت خود را در صفحه اختصاصی تان گذاشته و در اختیار مشتریان قرار دهید.

نکته حائز اهمیت دیگر در مورد ثبت تبلیغات رایگان در وب سایت قو ایران این است که شما به واسطه پنل مدیریتی خود قادر هستید تعداد بازدیدکنندگان از تبلیغات و نمودار رشد آن را مشاهده کرده و در جهت رشد و توسعه کار خود قدم های مطمئن تری بردارید.

ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان 2 - قو ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان

چرا درج تبلیغات رایگان در قو بهترین انتخاب است؟

حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شده باشد که، چرا سایت قو برای آگهی و تبلیغ رایگان بهترین انتخاب است؟ در جواب باید بگوییم که، اولا این وب سایت بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر کشور را به خود اختصاص داده که تعداد آنها در ماه به میلیون ها نفر می رسد. این تعداد نفرات با گذشت زمان رشد چشمگیری پیدا کرده و در بیشتر دیده شدن شما بسیار موثر خواهد بود. از طرف دیگر شما قادر هستید در کمتر از پنج دقیقه صفحه اختصاصی خود را با کلیه اطلاعات مورد نیاز ایجاد کرده و به جمع دیگر کسب و کار های این وب سایت بپیوندید.

کلیه اطلاعات محرمانه است

کلیه اطلاعات ثبت شده از کارفرما و بازدیدکنندگان در این وب سایت محرمانه بوده و در اختیار هیچ کس قرار داده نخواهند شد. این مجموعه در حفظ حریم و اطلاعات شخصی اعضای خود کاملا متعهد بوده و به اعتماد کاربران خود احترام خواهد گذاشت. قو ایران، از اطلاعات شخصی درج شده در جهت، تامین نیاز کارفرما برای استفاده بهینه تر از سرویس ها و به منظور فراهم بودن امکان ارتباط کارشناسان قو ایران با صاحب کسب و کار و ارائه خدمات بیشتر به آنها استفاده خواهد شد. اطلاعات شخصی و شغلی کارفرما در نزد قو ایران به امانت بوده و هیچگونه سوء استفاده ای از آنها نخواهد شد.

بد نیست بدانید که، تاکنون صدها هزار کسب و کار در سایت قو ثبت شده و مشغول به معرفی حرفه، خدمات و محصولات خود هستند. پس سعی کنید شما نیز از این قافله عقب نیفتید. در کار شما رقبای بسیاری وجود دارند که به سرعت در حال معرفی و تبلیغ کار خود هستند. پس بهترین راه برای رشد، ترقی و سودآوری تجارت شما، معرفی و ثبت تبلیغاتتان در وب سایت های معتبر و پربازدید می باشد. بدین ترتیب ره صدساله را یک شبه طی کرده و از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان 3 - قو ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان

درج تبلیغات در قو چه مزیت هایی برای شما دارد؟

ثبت تبلیغات رایگان در سایت قو دارای مزایای بسیاری برای کارفرما می باشد. همین امر محبوبیت این بستر را در میان کاربران به شدت افزایش داده است.

از جمله مزایای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در قو می توان موارد زیر را برشمرد:

– معرفی کسب و کار بدون نیاز به راه اندازی وب سایت: گرچه راه اندازی وب سایت در افزایش بازدید و اعتبار شما تاثیر گذار است اما چنانچه هنوز وب سایتی نداشته یا قصد پرداخت هزینه برای این کار را ندارید، قو ایران، جایگاه مناسبی را برای شما فراهم نموده است.

– ثبت تبلیغات رایگان در قو با در اختیار داشتن یک پنل اختصاصی: شما با ثبت تبلیغات در این وب سایت، صاحب یک پنل اختصاصی می شوید که قادر هستید در آن نظرات مشتریان خود را مشاهده نموده و آمار بازدید تبلیغات و سیر صعودی یا نزولی آن را مورد ارزیابی قرار دهید. همچنین، در این وب سایت، یک پنل مدیریت حرفه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت که به سادگی امکان ثبت، ویرایش و حذف آگهی ها و بررسی آنها را به طور دقیق برای شما فراهم خواهد آورد.

– با قرار دادن تبلیغ رایگان خود در قو، همیشه در معرض دید بازار هدف خود خواهید بود: کالاها یا خدمات شما بلافاصله پس از ثبت، در معرض دید افرادی قرار خواهند گرفت که به دنبال آنها هستند.

چه کسب و کارهایی قادرند تبلیغات خود را در قو به ثبت رسانند؟

همانگونه که پیش از این نیز گفته شد، وب سایت قو شامل بانک اطلاعاتی غنی و کاملی از کلیه کسب و کارهای فعال در کشور می باشد. هر کس که در هر زمینه ای مشغول به فعالیت، تولید کالا یا ارائه خدمات باشد در این بستر جای خواهد گرفت. در حال حاضر افراد در حیطه های کاری زیر، تبلیغات رایگان خود را در قو به ثبت رسانده اند:

ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان 4 - قو ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان

– آرایشگاه ها، پیرایشگاه ها و سالن های زیبایی

– رستوران ها، کافه ها، فست فود ها و کترینگ ها

– مراکز آموزشی و آموزشگاه های عمومی و خصوصی

– ارائه دهندگان خدمات پزشکی و سلامت و مشاورین تغذیه

– مراکز ارائه دهنده خدمات از جمله کار در منزل، تعمیرگاه های اتومبیل، لوازم برقی خانگی، لوازم الکترونیکی و …، مراکز مشاوره خانوادگی، تحصیلی، شغلی و … .

– فروشگاه ها و مراکز فروش زنجیره ای بزرگ

– کارگاه های تولید صنایع دستی، چوب، سفال و سایر مشاغل خانگی

– کلیه مغازه های مستقر در سطح شهر

– مراکز فروش خانگی یا محلی

– کارگاه های دوخت یا بافت لباس که به صورت مزون محصولات خود را عرضه می دارند.

– و … .

مراحل ثبت تبلیغات رایگان در قو به چه ترتیبی است؟

شما به عنوان صاحب کسب و کار خود، به سادگی و در عرض کمتر از 5 دقیقه قادر خواهید بود تبلیغات رایگان خود را به ثبت برسانید. تنها کافی است محدوده مکانی و زیر شاخه کار خود را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. بدین ترتیب یک صفحه اختصاصی در قو به شما تعلق خواهد گرفت. در ادامه، با تکمیل اطلاعات در پنل مدیریتی خود، جزئیات بیشتری از خود را به نمایش خواهید گذاشت.

از این لحظه به بعد، آگهی شما برای کاربرانی که در جستجوی خدمات یا کالاهایی مرتبط با شغل شما هستند به نمایش در خواهد آمد. شما به کمک این پنل و در هر زمان، قادر خواهید بود اطلاعات خود را ویرایش یا حذف نموده یا آگهی‌های جدیدی اضافه کنید.

قو ایران بستری برای بیشتر دیده شدن شما و کسب و کارتان

در این مقاله سعی بر آن شد که، اطلاعاتی پیرامون قو – بهترین سایت آگهی و تبلیغات کشور، مزایا و امکانات آن در اختیار شما قرار داده شود. چنانچه شما نیز به دنبال راهی کم هزینه برای بهتر دیده شدن و معرفی خود هستید، درنگ نکرده و در اولین فرصت به جمع خانواده بزرگ و قدرتمند قو ایران بپیوندید. همه تلاش کارشناسان و دست اندرکاران این مجموعه فراهم آوردن بستری مناسب برای تازهکارها و همچنین کسب و کارهای سابقه دار می باشد که بتوانند تیر را به هدف زده و تبلیغات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان هدفمند و مورد انتظار قرار دهند.

ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان 5 - قو ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان

باعث بسی خرسندی است که قو ایران توانسته است در طول عمر کاری اش، کارفرمایان و صاحبان مشاغل مختلفی را با خود همراه ساخته و رضایت خاطر آنها را به دست آورد. دستاوردی که این وب سایت در طول سالهای متمادی فعالیت خود به دست آورده است، موفقیت، ترقی و رشد چشمگیری بوده که مشاغل با ثبت آگهی رایگان خود در آن داشته اند. قو ایران در تلاش است که منطبق با نظرات کاربران خود و در جهت تامین بهتر نیازهای آنها، خدمات بیشتری را در دستور کار خود قرار داده و امکانات گسترده تری را در اختیار کارفرمایان بگذارد. امید است که همواره شاهد بزرگتر شدن و موفقیت روز افزون این خانواده بزرگ ایرانی باشیم.

سوالات متداول

سوال: پیش از ثبت تبلیغات رایگان، انجام چه اقدامی تبلیغات را هدفمندتر خواهد ساخت؟

پاسخ: اصل تبلیغات بر پایه ایجاد اعتماد استوار است. بهترین کار این است که با مشتری صادق بوده و به صورت حقیقی و واقعی اطلاع رسانی کنید. روال کار به این صورت است که، بازدید کننده به یک مراجعه کننده تبدیل خواهد شد. کیفیت خدمات یا محصولات و نوع برخورد و مشتری مداری شما سرنوشت کسب و کارتان را رقم خواهد زد. در نهایت این شما هستید که مراجعه کننده را به خریدار و مشتری وفادار تبدیل خواهید ساخت.

سوال: آیا ثبت نام اولیه در قو ایران مشمول پرداخت هزینه خواهد شد؟

پاسخ: خیر برای ثبت نام و ثبت آگهی رایگان در سایت قو ایران، پرداخت هیچ هزینه ای الزامی نیست. مگر آنکه مایل باشید از تبلیغات ویژه بهره مند شوید.

سوال: چه مدت پس از ثبت تبلیغات رایگان، اطلاعات ما در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند گرفت؟

پاسخ: بلافاصله پس از ثبت اطلاعات و تایید آنها، محصولات یا خدمات شما در معرض دید افراد متقاضی خدمات شما قرار خواهند گرفت.

ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان 6 - قو ایران، راهی برای بهتر دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان

سوال: آیا تبلیغات رایگان اثربخشی کافی را در فروش خواهد داشت؟

پاسخ: تبلیغات رایگان در مقایسه با تبلیغاتی که در قو ایران با پرداخت هزینه انجام می گیرند اثربخش کمتری دارند. تبلیغ رایگان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت منتها، با قرار گرفتن تبلیغات رایگان جدید شبیه به آگهی شما، احتمال دیده شدن تان کاهش پیدا خواهد کرد. چنانچه برای ثبت تبلیغات از طرح های ویژه استفاده کنید، مدت زمان بیشتری در صدر جدول قرار خواهید داشت. بدین ترتیب، احتمال دیده شدن و جذب مشتری برای شما افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

سوال: من به عنوان کسی که تبلیغات رایگان به ثبت رسانده ام، چگونه می توانم تاثیر تبلیغات خود را مورد ارزیابی قرار دهم؟

پاسخ: با ثبت تبلیغات رایگان، یک پنل مدیریتی ویژه به شما اعطا خواهد شد. به کمک این پنل قادر خواهید بود میزان بازدید تبلیغات، محدوده ای از شهر که بیشترین بازدید را از آگهی شما داشته اند، روال صعودی یا نزولی بودن میزان بازدید تبلیغات و اطلاعات تماس مشتریانتان را در اختیار داشته باشید. به کمک این پنل و امکاناتی که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت، می توانید در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت تبلیغات خود گام های موثرتری برداشته و محدوده بازار هدف خود را تشخیص دهید.

سوال: سایت قو چگونه سبب دیده شدن تبلیغ من در موتور جستجوگر گوگل خواهد شد؟

پاسخ: زمانی که شما کسب و کار و تبلیغات رایگان خود را در قو ایران به ثبت رسانده و دسته بندی کار خود را از میان گزینه های موجود انتخاب می کنید، بر اساس کلید واژه های مرتبط با شغل شما، در صفحه اول گوگل دیده خواهید شد. بنابراین، هنگام ثبت تبلیغ رایگان خود، در انتخاب حوزه فعالیتتان دقت کافی داشته باشید.

سوال: کدام تبلیغات جزء رتبه های بالاتر در سایت قو قرار می گیرند؟

پاسخ: کسب و کارهایی که اطلاعات پروفایل دقیق تر و کامل تری داشته، بازدید زیادی را دارا هستند و نظرات بیشتری را از کاربران و خریداران خود دریافت کرده اند معمولا رتبه های بالاتری داشته و نمایش آنها در وب سایت قو ایران از اولویت بالاتری برخوردار می باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. I do believe all of the concepts you’ve introduced on your
    post. They are really convincing and can definitely work.

    Nonetheless, the posts are too brief for starters.
    Could you please prolong them a little from next time?
    Thank you for the post.

  2. Does your website have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d
    like to send you an email. I’ve got some recommendations for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great site and I look forward to seeing it improve over
    time.

  3. First of all I would like to say terrific blog! I had a quick question which I’d like to ask if you do not mind.
    I was curious to find out how you center yourself and clear your head before writing.
    I’ve had a hard time clearing my mind in getting my
    ideas out there. I truly do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually lost just trying to figure out
    how to begin. Any ideas or tips? Kudos!

  4. I believe everything published made a ton of sense.
    But, what about this? suppose you were to create a awesome headline?
    I ain’t suggesting your information is not solid,
    but suppose you added a headline to maybe get a person’s attention? I mean قو ایران، راهی برای بهتر دیده شدن
    شما با امکان ثبت تبلیغات رایگان | قو ایران
    is a little plain. You could glance at Yahoo’s home page and note how they create article headlines to get people interested.
    You might try adding a video or a picture or two to grab readers
    excited about what you’ve got to say. In my opinion, it might bring your blog a little bit more
    interesting.

    1. is a little plain. You could glance at Yahoo’s home page and note how they create article headlines to get people interested.
      You might try adding a video or a picture or two to grab readers
      excited about what you’ve got to say. In my opinion, it might bring your blog a little bit more
      interesting.

  5. Everything published made a bunch of sense. However, consider this, suppose you were to
    write a killer headline? I ain’t suggesting your content is not solid., however suppose you added a post title to possibly get people’s attention? I mean قو ایران، راهی برای بهتر
    دیده شدن شما با امکان ثبت تبلیغات
    رایگان | قو ایران is kinda vanilla.
    You might peek at Yahoo’s front page and see how
    they create article titles to grab people to
    open the links. You might add a video or a related pic or
    two to grab people excited about what you’ve got to say.
    Just my opinion, it might bring your blog a little
    bit more interesting.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.