قو ايران
قو ايران
با ثبت آگهی رایگان کسب و کار خود در سایت قو ایران بهتر و متفاوت تر دیده شوید

با ثبت آگهی رایگان کسب و کار خود در سایت قو ایران بهتر و متفاوت تر دیده شوید

کسب و کارهای خود را با ثبت آگهی رایگان بدون هزینه تبلیغ کنید

ثبت آگهی رایگان، فرصتی بی نظیر و استثنایی را برای انواع کسب و کارها به وجود آورده است. امروزه فضای رقابتی میان کسب و کارها بسیار زیاد است. به گونه ای که هر یک از افراد سعی می کنند تا با ارائه راهکارهای مختلف، مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود بکشانند. بدین ترتیب می توانند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند. داشتن مشتری زیاد و ثابت برای هر کاری، یک غنیمت به شمار می آید.

به همین جهت هر یک از پیشه وران و صاحبان مشاغل مختلف، سعی می کنند تا با هزینه های کمتر و ارائه تخفیف هایی به مشتریان خود، به سودآوری بیشتری دست یابند. برای جذب مشتری و ارائه خدمات به آن ها می توانید در سایت قو ایران  اقدام به ثبت آگهی رایگان کنید. با توجه به این نکته که سایت قو ایران، یکی از سایت های پربازدید به شمار می آید؛ می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، بهتر دیده شوید و مشتری بیشتری جذب کنید.

ثبت آگهی رایگان مربوط به انواع نیازمندی های نو و کارکرده

شما این امکان را دارید که برای انواع نیازمندی های خود اقدام به ثبت آگهی رایگان در سایت قو ایران کنید. هر فردی برای خرید و فروش نیازمندی های نو و کارکرده خود روزانه وارد این سایت می شود. با توجه به تنوع و تعدد این نیازمندی ها و نیاز افراد به خرید یا فروش آن ها، بازدید سایت روز به روز بیشتر می شود. ضمن اینکه می توانید با یک جستجوی ساده، وسیله مورد نظر خود را در سایت قو پیدا کرده و پس از بررسی های لازم اقدام به خرید آن کنید.

کما اینکه در عین حال می توانید با ثبت آگهی رایگان وسایل نو و کارکرده خود، آن ها را در معرض عموم قرار دهید تا سریعتر به فروش برسند. امکان ثبت تبلیغات و آگهی رایگان برای هر وسیله نو و کارکرده یا هر نوع خدماتی برای شما در سایت قو ایران فراهم آمده است. بدین ترتیب می توانید خیلی سریع، وسیله خود را خریداری یا وسیله ای را به فروش برسانید.

ثبت آگهی رایگان کسب و کار خود در سایت قو ایران بهتر و متفاوت تر دیده شوید 2 - با ثبت آگهی رایگان کسب و کار خود در سایت قو ایران بهتر و متفاوت تر دیده شوید

رفع نیازمندی های خریداران و فروشندگان در یک سایت معتبر

با ثبت آگهی رایگان فروشندگان وسایل مختلف یا ارائه کنندگان مشاغل خدماتی، می توانند نیازمندی های خود را برطرف کنند. هر چقدر تعداد بازدیدکنندگان یک سایت بیشتر باشد و آن سایت هم جزو سایت های معتبر به شمار آید؛ خریدار و فروشنده هر دو سود خواهند برد. چون هم خریدار می تواند با توجه به تعداد ثبت آگهی رایگان بسیار زیاد و آگهی های متنوع، خرید خود را انجام دهد و هم فروشنده، سریعتر کالای خود را به فروش می رساند.

بنابراین یک معامله دو سر سود است که خریداران و فروشندگان هر دو می توانند نیاز خود را در سایت قو ایران برطرف نمایند. برای اینکه آگهی شما را تعداد افراد بیشتری مورد مشاهده قرار دهند؛ می توانید از گزینه های ویژه یا نردبان استفاده کنید. بدین ترتیب سریعتر از سایر افراد می توانید نیاز خود را برطرف نمایید. بنابراین برای این معامله دو سر برد، می توانید وارد سایت قو ایران شوید و آگهی های مربوط به محل سکونت خود را مشاهده کنید.

عمده ترین تفاوت های سایت قو ایران با سایر سایت های مشابه

در سایت قو ایران هم همچون سایر سایت های مشابه امکان ثبت آگهی رایگان فراهم آمده است. وجه تمایز سایت قو ایران با این سایت ها به قرار زیر می باشد:

• امکان ثبت آگهی رایگان برای تمامی دسته بندی ها در سایت قو. برخلاف نیاز به پرداخت هزینه برخی دسته بندی ها در سایت های مشابه

• درج آگهی بدون محدودیت زمانی به صورت دائمی. برخلاف سایر سایت ها که هر آگهی تنها 30 روز نمایش داده می شود.

• اندک بودن فیلدهای اجباری برای درج اطلاعات. برخلاف زمان بر و زیاد بودن فیلدها در سایر سایت های مشابه

• مناسب و به صرفه بودن هزینه پرداخت آگهی های ویژه و نردبان. برخلاف گران بودن هزینه ها در سایر سایت ها.

• قابلیت مشاهده مانورها و TIKE OFF های مختلف مربوط به جنگنده های نظامی به همراه حوادث آن. برخلاف سایر سایت ها که چنین قابلیتی ندارند.

• و…

بدین ترتیب سایت قو را می توان یک سایت منحصر به فرد در این زمینه دانست.

ثبت آگهی رایگان کسب و کار خود در سایت قو ایران بهتر و متفاوت تر دیده شوید 3 - با ثبت آگهی رایگان کسب و کار خود در سایت قو ایران بهتر و متفاوت تر دیده شوید

خانه تکانی و تغییر دکوراسیون با فرارسیدن نوروز و سال جدید

با نزدیک شدن به سال نوروز و سال جدید، می توانید اقدام به ثبت آگهی رایگان مربوط به نیازمندی های خود کنید. بدین ترتیب می توانید یک خانه تکانی اساسی کنید. به گونه ای که وسایل کهنه یا دست دوم خود را در سایت قو ایران بدون هیچ گونه هزینه ای، ثبت می کنید تا آن را به فروش برسانید. در عین حال که می توانید به جای آن وسایل، این بار وسایل نو یا دسته دوم دیگری را به منظور تغییر دکوراسیون منزل خود خریداری کنید.

بنابراین سایت قو ایران امکانی را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید یک خانه تکانی اساسی و تغییر دکوراسیونی را با شروع سال جدید تجربه کنید. امکان ثبت آگهی رایگان در سایت قو ایران با قابلیت ها و امکاناتی ویژه برای هر یک از شما، لذت خرید و فروش کالاها یا بهره مندی از خدمات مختلف را برای شما دو چندان کرده است. پس بهتر است هم اکنون نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنید.

کیفیت ارائه خدمات و رضایت مندی بالا از سایت خرید و فروش نیازمندی ها

تا پیش از هر گونه اقدام در خصوص ثبت آگهی رایگان در یک سایت خرید و فروش نیازمندی ها، می بایست تحقیق کنید. کیفیت بالای ارائه خدمات و نیز رضایت مندی مشتریان از یک سایت، نشان از مطرح بودن آن در قیاس با سایر سایت های مشابه می دهد. ۱۶ اسفند ماه پارسال بود که برای اولین بار سایت قو ایران رسما فعالیت خود را در زمینه ثبت آگهی رایگان و انواع تبلیغات در بستر اینترنت و مجازی شروع کرد. اینک در 16 اسفند سال پیش رو، شاهد اولین سالگرد قو ایران هستیم.

در طول این یک سال همراهی شاهد هزاران آگهی در سایت قو ایران بوده ایم. وجود این همه تعداد آگهی رایگان درج شده در سایت قو، نشان دهنده کیفیت بالای سایت و مطلوب بودن رضایت آحاد جامعه به سایت قو ایران بوده است. ضمن اینکه شما هم می توانید از اپلیکیشن سایت قو یا وب سایت آن همانند میلیون ها بازدیدکننده در سراسر کشور، آگهی خود را در معرض دید کاربران قرار دهید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.