قو ايران
قو ايران
آگهی رایگان, تبلیغات رایگان, بهترین سایت آگهی ایران, بهترین سایت تبلیغات ایران, قو ایران, پربازدیدترین سایت تبلیغات کشور, سایت دیوار, سایت شیپور, سایت دیجی کالا, سایت ترب

بهترین رقیب سایت شیپور و سایت دیجی کالا در ایران چیست؟

در سال های اخیر اهمیت تبلیغات در کسب و کارهای مختلف بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر مردم قبل از اینکه اقدام به خرید یک کالا کنند یا خدمات دریافت نمایند، در سایت های ارائه دهنده خدمات جستجو می کنند تا در نهایت با بهترین قیمت، خدمات یا محصولات را دریافت کنند. وب سایت تبلیغات رایگان می تواند فرصت بسیار خوبی را برای تبلیغات به وجود آورد.

در حال حاضر سایت های مختلفی برای درج آگهی رایگان وجود دارند که اگر آن ها را بشناسید، راحت تر می توانید تبلیغات خودتان را به صورت اینترنتی منتشر کنید. سایت شیپور و سایت دیجی کالا دو نمونه از سایت های تبلیغات هستند. اما به غیر از این سایت ها، سایت های دیگری نیز وجود دارند که در سایت های اخیر توانسته اند حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با پربازدیدترین سایت تبلیغات کشور آشنا کنیم.

سایت آگهی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم بهترین سایت آگهی کشور را به شما معرفی کنیم، در ابتدا باید در مورد سایت آگهی توضیح دهیم. سایت آگهی در واقع یک سایت اینترنتی است که امکان ثبت تبلیغات را به صورت رایگان یا غیر رایگان فراهم می کند. این سایت ها می توانند فرصت بسیار خوبی را برای کسب و کارها جهت انتشار آگهی به وجود آورند. چرا که اکثر مردم با وجود این آگهی ها، تصمیم گیری نهایی را برای خرید و دریافت خدمات انجام می دهند.

سایت آگهی در انواع مختلفی در ایران وجود دارد. در سال های اخیر با توجه به پربازدید شدن این سایت ها، به شمار سایت های آگهی و تبلیغات در اینترنت افزوده شد. به طوری که شاید بتوانید بیش از 100 سایت تبلیغات رایگان را در اینترنت مشاهده کنید. اما فقط سایت هایی که امکان انتشار محتواهای حرفه ای را فراهم می کنند، می توانند در میان مردم محبوب شوند. بنابراین امکانات سایت های آگهی و همچنین میزان بازدید آن ها تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد این سایت ها خواهد داشت.

site go 1 2 - بهترین رقیب سایت شیپور و سایت دیجی کالا در ایران چیست؟

بهترین سایت آگهی ایران

انتشار آگهی آنلاین در بهترین سایت آگهی ایران می تواند فرصت بسیار خوبی را برای کسب و کارهای مختلف به وجود آورد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها متقاضی کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سایت های آگهی ایران باشند. در حال حاضر علاوه بر سایت شیپور و سایت دیجی کالا، 3 سایت معروف دیگری نیز وجود دارند که می توان آن ها را برای درج تبلیغات آنلاین مورد استفاده قرار داد. در ادامه مقاله شما را با لیستی از این سایت ها آشنا می کنیم.

1. سایت شیپور

سایت شیپور و سایت دیجی کالا از جمله سایت های قدیمی هستند که در زمینه درج آگهی فعالیت می کنند. برای درج آگهی رایگان می توانید از سایت شیپور کمک بگیرید. این سایت در همان ابتدا رقیب خوبی برای سایت دیوار که یکی از پربازدیدترین سایت تبلیغاتی کشور است، بود. اما کم کم به دلیل افت عملکرد و عدم ارائه امکانات خوب، محبوبیت خود را از دست داد. با این حال هنوز هم آگهی های مختلفی در سایت شیپور منتشر می شوند که می توانند به نوعی تبلیغات رایگان برای کسب و کارها باشند.

سایت شیپور به عنوان وب سایت آگهی رایگان، امکان ثبت آگهی بدون پول را برای مشتریان فراهم می کند. اما علاوه بر این موضوع، کسب و کارهایی که می خواهند تبلیغات حرفه ای تر داشته باشند، می توانند از این سایت درج آگهی برای انتشار آگهی های ویژه کمک بگیرند.

2. سایت دیوار

سایت دیوار یکی از بهترین سایت هایی است که برای درج آگهی رایگان مورد استفاده قرار می گیرد. احتمالا تا به حال نام این سایت را شنیده اید و در آن جستجو کرده اید. سایت دیوار در کنار مزایای متنوعی که دارد، محدودیت های خاصی را نیز برای کاربران ایجاد می کند. به طور مثال امکان مشاهده آگهی های مختلف در شهرهای متفاوت وجود ندارد و باید حتما یک شهر را برای مشاهده آگهی های مرتبط انتخاب کرد.

سایت دیوار به دلیل فراهم کردن امکان تبلیغات اینترنتی، توانسته به یکی از پربازدیدترین سایت های آگهی تبدیل شود. با این حال موضوع اصلی اینجاست که این سایت در کنار ارائه خدمات آگهی رایگان سریع، امکان انتشار آگهی های نردبان شده و حرفه ای را نیز فراهم کرده است. به همین خاطر در شرایطی که نیاز به ثبت آگهی رایگان در گوگل است، می توان از سایت دیوار استفاده کرد. ولی در حال حاضر آگهی های رایگان گوگل به خوبی دیده نمی شوند و بیشتر آگهی های نردبان شده دیوار دیده خواهند شد. بنابراین اگر به دنبال ثبت آگهی موثر هستید، باید برای ثبت آگهی در سایت دیوار هزینه پرداخت کنید.

site go 1 3 - بهترین رقیب سایت شیپور و سایت دیجی کالا در ایران چیست؟

3. سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا یکی از سایت های معروف و پربازدید در میان مردم کشور ایران است. در ابتدا که این سایت روی کار آمد، هیچ کس تصور نمی کرد که بتواند تا این اندازه به موفقیت برسد. اما به مرور زمان، سایت دیجی کالا قوی و قوی تر شد و توانست به یکی از پربازدیدترین فروشگاه های اینترنتی تبدیل شود. برخی از افراد تصور می کنند که سایت شیپور و سایت دیجی کالا با یکدیگر مشابه هستند. اما خدمات ارائه شده در این سایت ها با هم متفاوت است.

سایت دیجی کالا در واقع یک فروشگاه اینترنتی است که امکان فروش انواع محصولات را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می کند. برخلاف سایت های برتر تبلیغات رایگان، سایت دیجی کالا پذیرای تبلیغات افراد نیست. بلکه امکان ثبت نام فروشندگان و کسب و کارهای مختلف را می دهد تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. سایت دیجی کالا فرصت بسیار خوبی را برای تبلیغات مجازی بر پایه فروش به وجود آورده است. ولی تاکید می کنیم که این سایت امکان تبلیغات در اینترنت را فراهم نمی کند.

4. سایت ترب

سایت ترب یکی از سایت هایی است که معمولا بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد. این سایت امکان تبلیغات رایگان را برای کسب و کارهای مختلف در حوزه های متنوع فراهم کرده است. هدف روی کار آمدن سایت ترب، فراهم شدن امکان مقایسه قیمت محصولات و خدمات مختلف است. وب سایت تبلیغاتی رایگان ترب می تواند فرصت را برای افراد جهت تبلیغات با کمترین قیمت به وجود آورد.

سایت ترب برخلاف سایت های درج آگهی رایگان، امکان تبلیغات متنی را برای محصولات فراهم نکرده است. صرفا نام محصول و مشخصات اولیه آن در سایت مشخص می شود. همچنین قیمت محصولات نیز در سایت قرار داده می شود. مشتری می تواند در صورت مناسب بودن قیمت محصول مورد نظر به سایت یا شماره تلفن فروشنده دسترسی پیدا کند. بنابراین سایت ترب هیچ تضمینی برای معتبر بودن قیمت آگهی های ثبت شده ندارد و فقط صرفا بستری را برای مقایسه قیمت محصولات مختلف را فراهم کرده است.

5. سایت قو ایران

تا به اینجای مقاله شما را با 5 مورد از بهترین وب سایت های تبلیغاتی آشنا کردیم، اما حالا نوبت به آن رسیده که سایت بهتری را به غیر از سایت شیپور و سایت دیجی کالا به کسب و کارها معرفی کنیم. سایت قو ایران یکی از سایت های معتبر در زمینه تبلیغات مجازی است. این سایت در حال حاضر در گروه 5 سایت پربازدید ثبت آگهی قرار گرفته است و فرصت استثنایی را برای ثبت آگهی کسب و کارهای مختلف به وجود آورده است.

سایت قو ایران مانند سایت شیپور و سایت دیوار، خدمات تخصصی را در زمینه تبلیغات در اینترنت ارائه می کند. این سایت امکان انتشار آگهی های مختلف را به همراه عکس های حرفه ای فراهم می کند. کسب و کارها می توانند برای تبلیغات بهتر، شماره تلفن، آدرس و مشخصات کسب و کار خودشان را در آگهی منتشر نمایند.

site go 1 4 - بهترین رقیب سایت شیپور و سایت دیجی کالا در ایران چیست؟

بهترین سایت تبلیغات ایران کدام است؟

در این مقاله شما را با 5 مورد از بهترین سایت های تبلیغاتی آشنا کردیم. شاید برای انتخاب بهترین سایت تبلیغات ایران مردد شوید، چون با ویژگی های هر کدام از این سایت ها آشنایی ندارید. سایت شیپور و سایت دیوار دارای عملکرد مشابه هستند. در هر دوی این سایت ها امکان انتشار و ثبت تبلیغات رایگان را فراهم کرده اند. علاوه بر این موضوع امکان تبدیل آگهی های رایگان به آگهی های ویژه و نردبان شده وجود دارد. در حال حاضر تقریبا آگهی هایی که نردبان می شوند و با پرداخت هزینه منتشر می گردند، در میان مردم دیده می شوند و عملا آگهی های رایگان تاثیری در تبلیغات ندارند.

سایت ترب یکی از سایت هایی است که برای اعلام قیمت راه اندازی شده است. برخلاف سایت شیپور و سایت دیوار که امکان انتشار تبلیغات را فراهم می کنند، سایت ترب شرایط انتشار تبلیغات رایگان را فراهم نمی کند. بلکه فقط امکان ثبت قیمت را برای محصولات مختلف ایجاد خواهد کرد. سایت دیجی کالا نیز یک فروشگاه اینترنتی است که برای ثبت آگهی رایگان استفاده نمی شود. اما کسب و کارها می توانند برای فروش بهتر و داشتن درآمد بیشتر از این سایت استفاده کنند.

در نهایت بهترین سایتی که می توان به عنوان سایت تبلیغات ایران معرفی کرد، سایت قو ایران است. این سایت هم امکان ثبت قیمت را فراهم می کند. هم به کسب و کارها این امکان را می دهد تا متن تبلیغاتی به همراه عکس نیز در آگهی خودشان منتشر کنند. اگرچه امکان درج آگهی رایگان در سایت قو ایران وجود ندارد، اما آگهی های ویژه این سایت بسیار پربازدید هستند. در حال حاضر سایت قو ایران در گروه 5 سایت برتر تبلیغاتی کشور قرار گرفته است. این نشان می دهد که این سایت عملکرد بسیار خوبی در زمینه تبلیغات دارد.

site go 1 5 - بهترین رقیب سایت شیپور و سایت دیجی کالا در ایران چیست؟

سایت قو ایران در مقابل سایت شیپور و سایت دیجی کالا

انتخاب یک سایت معتبر برای انتشار تبلیغ آنلاین می تواند دغدغه بسیاری از کسب و کارها باشد. واقعیت این است که آگهی آنلاین می تواند بازدید بسیار خوبی داشته باشد. با این حال زمانی بازدید این آگهی ها افزایش پیدا می کند که بتوان در یک سایت مناسب آن ها را منتشر کرد. سایت شیپور و سایت دیجی کالا از جمله معروف ترین سایت هایی اند که برای تبلیغات استفاده می شوند. ولی سایت قو ایران با وجود برتری هایی که نسبت به این دو سایت دارد، توانسته جایگزین بسیار خوبی برای این سایت ها باشد.

سایت قو ایران از ابتدای فعالیت خود هدف را روی رونق کسب و کارها گذاشت. همین موضوع باعث شده تا روز به روز به شمار متقاضیان ثبت نام در سایت قو ایران افزوده شود. همه مردم و کسب و کارها در نقاط مختلف کشور ایران، می توانند برای ثبت تبلیغات آنلاین از سایت قو ایران کمک بگیرند. این سایت امکان ثبت قیمت، توضیحات مختلف محصولات، ثبت شماره تماس و … را به کسب و کارها می دهد. همچنین برخلاف بسیاری از سایت هایی که برای تبلیغات رایگان استفاده می شوند، این سایت امکان درج نظر را نیز برای مشتریان فراهم کرده است. بنابراین مشتریانی که اقدام به خرید یک محصول و یا دریافت خدمات کرده اند، می توانند از طریق صفحه محصول دیدگاه خودشان را بیان کنند و به مشتریان دیگر جهت خرید کمک نمایند.

site go 1 6 - بهترین رقیب سایت شیپور و سایت دیجی کالا در ایران چیست؟

هزینه ثبت آگهی در سایت قو ایران

یکی از سوالات اصلی کسب و کارها و مردم عادی برای ثبت تبلیغ آنلاین در سایت قو ایران، قیمت است. سایت قو ایران برای ارج نهادن به حقوق مشتریان و کسب و کارهای مختلف، فقط امکان انتشار آگهی های ویژه را فراهم کرده است. بنابراین امکان ثبت آگهی رایگان در سایت قو ایران وجود ندارد. اما هزینه ای که برای درج آگهی رایگان در این سایت دریافت می شود، بسیار اندک بوده و جای هیچ نگرانی از بابت پرداخت آن نیست.

مزیت انتشار آگهی های ویژه در قو ایران این است که این آگهی ها اثربخشی طولانی دارند. مشتریان می توانند به راحتی این آگهی ها را مورد بررسی قرار دهند و بهترین آگهی مد نظر خود را انتخاب نمایند. این موضوع در بسیاری از سایت های برتر تبلیغات رایگان دیده نمی شود. به ویژه اینکه همین سایت های برتر تبلیغات رایگان، هزینه زیادی را برای ویژه کردن تبلیغات خودشان و دیده شدن دریافت می کنند. بنابراین، بدون شک برای دیده شدن تبلیغات در اینترنت باید هزینه پرداخت کنید. چه بهتر که هزینه به یک سایت تبلیغات مجازی معتبر پرداخت شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.