قو ايران
قو ايران
ثبت آگهی در بهترین سایت درج آگهی رایگان (+4 نکته مهم برای ثبت آگهی)

ثبت آگهی در بهترین سایت درج آگهی رایگان (+4 نکته مهم برای ثبت آگهی)

می دانیم که بسیاری از شما اهمیت ثبت آگهی رایگان در اینترنت را درک کرده اید. حتی ممکن است تا به حال چندین بار، از پربازدیدترین سایت آگهی رایگان ایران نیز برای ثبت آگهی کمک گرفته اید. اما شاید تا به حال موفق به فروش یک وسیله شخصی و یا جذب مشتری نشده اید. به نظر شما آیا درج آگهی رایگان جدید می تواند تاثیر مثبتی روی فروش شما داشته باشد؟ اصلا هر نوع آگهی با هر نوع ساختاری برای جذب مشتری مناسب است؟ اگر می خواهید به پاسخ این سوالات برسید، با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ثبت آگهی رایگان به صورت اصولی در بزرگترین وب سایت ثبت آگهی رایگان آشنا کنیم.

ثبت آگهی رایگان چقدر روی فروش موثر است؟

احتمالا زمانی که به یک سایت درج تبلیغات رایگان مراجعه می کنید، این سوال برای شما مطرح می شود که ثبت آگهی به صورت رایگان چقدر روی فروش و کسب درآمد موثر است؟ نتایج آگهی های رایگان ثبت شده در سایت های معتبر نشان می دهد که کسب و کارها بسیار از نتیجه ثبت آگهی راضی بوده اند. چرا که مشتریان فروش اینترنتی و ارائه دهنده خدمات آنلاین در اکثر موارد بیشتر از فروش حضوری هستند.

در واقع اگر خودتان را جای مشتریان بگذارید، متوجه می شوید که یک جستجوی ساده در اینترنت بسیار ساده تر از زمانی است که بخواهید به صورت حضوری به مغازه ها و فروشگاه های مختلف مراجعه کنید. از طرفی چون در دنیای امروز همه به اینترنت دسترسی دارند، ثبت آگهی رایگان می تواند بسیار روی فروش موثر باشد. به خصوص اگر خدمات و محصولات ارائه شده در آگهی منتشر شده، جذب کننده مشتریان و مردم نیز باشد.

20000آگهی 2 - ثبت آگهی در بهترین سایت درج آگهی رایگان (+4 نکته مهم برای ثبت آگهی)

اصول سایت درج آگهی رایگان در سایت برای بازدید بیشتر

برخی از افراد ثبت آگهی رایگان را با درج تبلیغات اینترنتی اشتباه می گیرند و فکر می کنند که باید هر مطلب تبلیغاتی را در داخل آگهی ها ثبت کنند. ولی واقعیت این است که برای ثبت آگهی در سایت درج آگهی رایگان، باید دقت بیشتری داشته باشید. این یک تبلیغات اینترنتی نیست که فقط بخواهید در مورد مزایای محصول خودتان صحبت کنید.

تصور کنید که مردم وارد فروشگاه شما می شوند و می خواهند از محصولات شما دیدن کنند. اگر از همان ابتدا فقط در مورد قیمت و مزایای کسب و کارتان صحبت کنید، هیچ کدام از مشتریان برای خرید ترغیب نمی شوند. باید اجازه دهید تا مشتریان محصولات شما را بررسی کنند و سپس در صورت نیاز، از شما برای خرید کمک بگیرند.

انتشار آگهی رایگان اینترنتی نیز به همین شکل است. اصولی که اگر به آن ها توجه داشته باشید، باعث می شود تبلیغ در اینترنت بسیار روی فروش شما موثر باشد را توضیح می دهیم. پس برای ثبت آگهی اصولی در سایت درج آگهی رایگان، با ما همراه باشید.

1. درج عکس های باکیفیت و واقعی

برای درج آگهی در سایت ثبت آگهی رایگان،استفاده از عکس بسیار حائز اهمیت است. زمانی که مشتریان برای بازدید از آگهی ها به بزرگترین وب سایت آگهی رایگان مراجعه می کنند، در اکثر مواقع فقط به آگهی هایی نگاه می کنند که دارای عکس هستند. انتشار آگهی رایگان بدون عکس در سایت درج آگهی رایگان، تاثیر خوبی روی مشتریان ندارد و حتی می تواند باعث دفع آن ها شود.

بنابراین، اگر به دنبال این هستید که از سایت درج آگهی رایگان با بیشترین بازدهی استفاده کنید، حتما برای آگهی خودتان عکس در نظر بگیرد. عکس ها باید باکیفیت و واقعی باشند. برخی از مردم برای تبلیغات در اینترنت از عکس های غیر واقعی استفاده می کنند که اصلا توصیه نمی شود. چون مشتریان باهوش خیلی راحت متوجه این عکس ها می شوند و ممکن است اعتماد خودشان را به کسب و کارتان از دست بدهند.

2. درج توضیحات کامل و خلاصه

توضیحاتی که برای درج آگهی رایگان در اینترنت در نظر می گیرید، باید کامل باشند. به طور مثال اگر قرار است یک خودروی دست دوم را بفروشید، باید مشخصات خودرو مانند رنگ، سال ساخت، میزان کارکرد، مدت زمان بیمه و … را به طور کامل در آگهی ثبت کنید. در این صورت مشتری متوجه می شود که دقیقا با چه چیزی روبروست.

در عین اینکه باید توضیحات شما جهت تبلیغات مجازی کامل باشد، باید این توضیحات خلاصه نیز باشند. یعنی اینکه مشتری نیازی نداشته باشد چندین دقیقه وقت بگذارد تا در نهایت توضیحات ارائه شده توسط شما را مطالعه کند. انتشار آگهی با متن خلاصه و مختصر، ولی دربرگیرنده اطلاعات کامل می تواند اهمیت بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

3. توضیح ویژگی های محصولات

اگر قصد تبلیغات از طریق ثبت آگهی در سایت درج آگهی رایگان را دارید، باید کمی روی ویژگی های محصولات و خدمات خودتان مانور دهید. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، انتشار آگهی رایگان در اینترنت به معنای تبلیغات نیست. شما قصد فروش محصولی را دارید که از کیفیت آن خیالتان راحت است. یا اینکه می خواهید خدمات خاصی را به مشتریان ارائه کنید.

در این صورت می توانید به جای ثبت آگهی رایگان همشهری و در روزنامه، در اینترنت آگهی خودتان را ثبت کنید و کمی در مورد ویژگی های محصولات و خدمات خود صحبت نمایید. به طور مثال اگر قصد فروش چمدان را دارید، می توانید در مورد سایز چمدان، ویژگی های آن و مدت زمان ضمانت چمدان صحبت کنید. در این صورت با یک انتشار آگهی مجانی، می توانید به بیشترین درآمد برسید.

4. ایجاد راه ارتباطی مناسب در سایت درج آگهی رایگان

راه ارتباطی که در سایت درج آگهی رایگان در نظر گرفته می شود، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما باید از سایت سفارش آگهی برای ایجاد راه ارتباطی میان خودتان و مشتری استفاده کنید. بنابراین، حتما شماره تلفنی را در آگهی درج کنید که پاسخگوی آن هستید.

اگر در کنار تبلیغ رایگان، امکان درج آدرس حضوری نیز وجود دارد؛ می توانید این کار را انجام دهید. در این صورت حتی اگر متوجه نشوید، بسیاری از مشتریان شما از طریق همین تبلیغات حرفه ای اینترنتی به مغازه مراجعه کرده اند.

20000آگهی 3 - ثبت آگهی در بهترین سایت درج آگهی رایگان (+4 نکته مهم برای ثبت آگهی)

اهمیت انتخاب بهترین سایت درج آگهی رایگان در ایران

اکثر مردم همواره به دنبال این هستند که بتوانند تبلیغات اینترنتی را به صورت رایگان انجام دهند. اگرچه سایت های زیادی برای تبلیغات موجود هستند؛ اما همه آن ها نمی توانند روی فروش و کسب درآمد شما موثر باشند. سایت های آگهی استخدام پربازدید، بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات رایگان محسوب می شوند.

اگر برای درج تبلیغات رایگان هزینه کرده اید و عکس های باکیفیت و متن اختصاصی در نظر گرفته اید، باید کمی برای انتخاب سایت ثبت تبلیغات رایگان دقت داشته باشید. سایت تبلیغاتی خوب می تواند بازدید آگهی های شما را بالا ببرد. از طرفی در کوتاه ترین زمان ممکن، شما را به نتیجه ای که در نظر دارید می رساند.

20000آگهی 4 - ثبت آگهی در بهترین سایت درج آگهی رایگان (+4 نکته مهم برای ثبت آگهی)

یک سایت درج آگهی رایگان خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

سایت ثبت آگهی رایگان می تواند به افرادی که به دنبال درج آگهی به صورت رایگان هستند، کمک کند. اما همانطور که گفتیم از میان صد سایت آگهی رایگان، تنها برخی از این سایت ها وجود دارند که می توانند تبلیغات اینترنتی را به بهترین نحو انجام دهد. دلیل این موضوع هم تفاوت هایی است که در هر یک از سایت تبلیغاتی وجود دارند. به طور کلی، اگر به دنبال این هستید که در سایت درج آگهی رایگان، آگهی و تبلیغات ثبت کنید باید به دنبال یک سایت آگهی خوب باشید که دارای ویژگی های زیر باشد:

• داشتن بازدید بالا

بهترین سایت آگهی رایگان کشور باید بازدید بالایی داشته باشد. به طوری که شما خیالتان از بابت انتشار آگهی در آن سایت و مشاهده آگهی توسط بازدیدکنندگان مختلف راحت باشد. برخی از سایت های درج آگهی رایگان دارای بازدید خوبی هستند، ولی برخی از آن ها نیز به دلیل جدید بودن و نداشتن ساختار مناسب نتوانسته اند محبوبیت زیادی برای مشتریان و مردم ایران پیدا کنند.

• امکان ثبت توضیحات و درج عکس به صورت حرفه ای

یک سایت درج آگهی رایگان خوب علاوه بر اینکه باید برای مشتریان رابط کاربری مناسبی داشته باشد، باید برای ثبت کنندگان آگهی نیز به صورت حرفه ای طراحی شود. ثبت توضیحات و درج عکس به صورت حرفه ای در سایت های ثبت آگهی بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر اگر به دنبال یک سایت خوب برای انتشار آگهی رایگان اینترنتی می گردید، باید حتما به امکان ثبت توضیحات و درج عکس در آن سایت به صورت حرفه ای توجه داشته باشید.

• داشتن رابط کاربری مناسب برای ورود مشتریان به سایت

سایت های درج آگهی رایگان جدید، به دلیل داشتن رابط کاربری مناسب بسیار محبوب شده اند. اینکه مشتری از زمان ورود خودش به سایت، احساس خوبی داشته باشد و بتواند به راحتی آگهی های مختلف را بررسی کند، بسیار حائز اهمیت است. سایت های برتر آگهی رایگان به راحتی امکان جستجوی آگهی های مختلف را به مشتریان می دهند. بنابراین، آگهی فروش رایگان در این سایت ها بسیار پربازدیدتر از سایت هایی است که رابط کاربری خوبی برای مشتریان ندارند و مشتریان از مراجعه به آن ها خسته نمی شوند. در واقع سایت باید بدون باگ نرم افزاری باشد و بدون هنگ کردن و کند شدن کار کند.

• امکان درج دیدگاه در سایت برای مشاهده نظرات دیگر مشتریان

شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم یکی از خصوصیات سایت درج آگهی رایگان خوب، امکان درج دیدگاه است. درج دیدگاه و نظر در سایت تبلیغاتی رایگان به مشتریان این امکان را می دهد تا از نظرات دیگر مشتریان مطلع شوند. به همین خاطر آن ها می توانند راحت تر یک محصول را برای خرید انتخاب کنند. یا اینکه از خدمات فرد ثبت کننده آگهی استفاده کنند. بنابراین، اگر به دنبال بهترین سایت تبلیغات کسب و کار هستید، سایت هایی را انتخاب کنید که دارای بخش ثبت دیدگاه می باشند.

20000آگهی 5 - ثبت آگهی در بهترین سایت درج آگهی رایگان (+4 نکته مهم برای ثبت آگهی)

قو ایران؛ بهترین سایت درج آگهی رایگان در ایران

این روزها بسیاری از مردم به دنبال درج آگهی کاملا رایگان هستند. با وجود سایت های مختلفی که برای ثبت آگهی فروش رایگان مورد استفاده قرار می گیرند، درج آگهی به صورت رایگان اصلا پیچیده نیست. اما شما باید برای اینکه بازدید آگهی خودتان را افزایش دهید و سریع تر به نتیجه ای که می خواهید برسید، باید بهترین سایت تبلیغات کسب و کار را انتخاب نمایید.

سایت قو ایران، بهترین سایت تبلیغات رایگان کشور است. این سایت امکان ثبت آگهی به صورت رایگان را برای تمامی صنایع و کسب و کارها در هر نقطه از کشور ایران فراهم کرده است. شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در این سایت درج آگهی، آگهی خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا مشتریان با شما ارتباط بگیرند.

شمار بازدید کنندگان سایت قو ایران بسیار زیاد است. این یعنی اینکه بازدید آگهی های شما می تواند نسبت به برخی از سایت های آگهی رایگان در فضای مجازی و اینترنت، بسیار بیشتر باشد. پس برای تبلیغات در اینترنت، همین حالا دست به کار شوید و از این سایت کمک بگیرید. مطمئن باشید که به لطف امکانات و بازدیدکنندگان عالی در این سایت، از ثبت آگهی پشیمان نخواهید شد.

20000آگهی 6 - ثبت آگهی در بهترین سایت درج آگهی رایگان (+4 نکته مهم برای ثبت آگهی)

آیا سایت قو ایران، یک سایت فروشگاهی است؟

به عنوان نکته آخر این مقاله قصد داریم در مورد یکی از ابهامات مشتریان و کاربران سایت قو ایران صحبت کنیم. برخی از افراد تصور می کنند که یک سایت حاوی آگهی های رایگان مختلف، یک سایت فروشگاهی است و صاحبان آن سایت نیز در قبال معاملاتی که در این میان انجام می شوند، متعهد هستند. ولی واقعیت این است که سایت قو ایران، یک سایت فروشگاهی نیست.

این سایت ارائه دهنده خدمات ثبت آگهی رایگان در ایران است. شما به عنوان فروشنده و خدمات دهنده می توانید در سایت ثبت نام کنید و از خدمات آن استفاده نمایید. اگر هم خریدار و مشتری هستید، با بررسی آگهی های مختلف و ارتباط با فرد ثبت کننده آگهی، به محصولات مورد نیاز خودتان دست پیدا می کنید.

فروشندگان در سایت قو ایران هم فروش اینترنتی دارند، هم برخی از آن ها به صورت حضوری فعالیت می کنند. فقط کافیست که به توضیحات آگهی های ثبت شده در سایت درج آگهی رایگان توجه داشته باشید. در این صورت دیگر خیالتان از بابت خرید و دریافت خدمات از افراد ثبت کننده آگهی راحت خواهد بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.