قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 13933
قو ايران

توضیحات آگهی

دارای تحمل حرارتی تا دمای 320 درجه سانتی گراد
دارای تحمل فشار 250 بار
دارای ضریب اصطکاک بالا
دارای قابلیت انعطاف پذیری خوب
دارای مقاومت بالا در برابر ساییدگی و زدگی ها
دارای هدایت حرارتی خوب

ویژگی ها

پلیمر سیلیکون از انواع پلیمرهای مقاوم به گرماست که در اشکال مایع یا لاستیکی مانند وجود دارد و دارای کاربردهایی از قبیل درزگیر، آب­بند و یا عایق­های حرارتی است. از اقسام کاربردی این انواع می­توان به روغن سیلیکون، گریس سیلیکون، لاستیک سیلیکون، رزین سیلیکون و واشر آب­بندی سیلیکونی اشاره کرد.

روغن سیلیکون یا پلی متیل سیلوکسان در دمای معمول به فرم مایعی شفاف، بی رنگ، بدون بو و غیر سمی است که ضمن این که ویژگی براق­کنندگی و جلادهندگی دارد، ضمن این که قدرت روان­ کنندگی زیاد، مقاومت حرارتی و برودتی مناسبی نیز دارد. روغن سیلیکون در تهیۀ محلول­های ضد زنگ، روان­کننده­ ها و روغن­کاری تجهیزات پزشکی استفاده می­شود. فعلا نیز به عنوان مادۀ زجاجی چشم در اعمال جراحی استفاده می­شود، چرا که به نسبت مواد دیگر از خلوص بیشتری برخوردار است.

کاربردها

در شرایط محیطی دشوار یا سیستم­های دارای موتورهایی با فشار و دمای بالا که قطعا دارای اصطکاک زیادی هم هستند، از پکینگ نسوز تفلون آرامید به سبب تفلون آن بهره گرفته می­شود. همچنین تفلون در محیط ­های بهداشتی نیز استفاده می­شود. اصطکاک نیروی مقاومتی است که در جهت خلاف حرکت اجسام به وجود می­ آید. گاه اصطکاک بین اجسام منجر به باردار شدن اجسام هم می­شود. ضریب اصطکاک مقدار نیروی عمودی بخش بر نیروی اصطکاک است و برای هر ماده ­ای میزان ثابتی است.

قابلیت انعطاف­پذیری کافی، مقاومت مکانیکی و شیمیایی زیاد در مقابل محیط­ های اسیدی و بازی و در فضاهای آکنده از گاز و آغشته به روغن و گریس از کاربردهای پکینگ نسوز تفلون آرامید است. آب­بندی پمپ­های پیستونی دارای فشار زیاد هم از کارآیی ­های دیگر این محصول نسوز است. امروزه برای آب­بندی درزهای اجرایی از آب­بند­های هیدروفیلیک یا آب­دوست استفاده می­شود. پمپ­ پیستونی از گران­ترین پمپ­هاست که در صورت آب­بندی دقیق این پیستون­ها که می­توان از هر دو محصول پکینگ نسوز تفلون گرافیت و پکینگ نسوز تفلون آرامید بهره برده شود، بازدهی خوبی را از خود نشان می­دهد.

در سانتریفیوژهای هسته­ای و دیگ­های نیروگاه­ها نیز پکینگ نسوز تفلون آرامید بکار می­رود. در غنی­ سازی اورانیوم از دستگاه­های مرکز گریز گازی بهره­ گرفته می­شود. انواع صنعتی دستگاه­های سانتریفیوژ دارای موتورهای قوی است که در ابعاد عظیم برای جدایش مواد بکار می­رود.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com – atanasooz.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکینگ تفلون آرامید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.