قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 13579
قو ايران

توضیحات آگهی

نوار چسب نسوز کپتون

نوار چسب کپتون یا نوار کاپتون یکی از مواد مصرفی است که کاربرد وسیعی در صنایع مختلف و در مواردی خاص مانند پرینتر سه بعدی دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این چسب نسوز می توان به مقاومت بسیار بالای الکتریکی، حرارتی ، مقاومت بسیار زیاد در برابر مواد شیمیایی، مکانیکی و همچنین مقاومت بالا در برابر دمای زیاد اشاره کرد. نوار چسب نسوز کپتون در برابر لرزش ها و محیط های سخت مقاوم می باشد. این نوار نسوز از فیلم پلی آمید به همراه چسب نسوز سیلیکون توسط شرکت دوپانت تولید می شود.

تحمل حرارتی تا دمای ۴۰۰ درجه سانتی گراد
دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا در سطوح دشوار
دارای اثر چسبناکی بسیار بسیار کم پس از کندن از سطوح
دارای مقاومت بالا در برابر سوراخ شدن و موارد مختلف مانند زدگی، خوردگی، عوامل خارجی
دارای مقاومت در برابر اثرات شیمیایی
دارای انعطاف پذیری بسیار بالا

کاربردها

نوار چسب کپتون به شکل نواری صاف و صیقلی با زیبایی خاصی است. این نوار نسوز پس از کنده شدن آن از جایی، اثری از خود بر جای نمی گذارد که به دلیل صاف بودن آن می باشد. از ویژگی های این نوار می توان به قدرت چسبندگی عالی، چسبندگی آسان در محیط های سخت و دشوار و مقاومت در برابر مواد شیمیایی اشاره نمود. نوار چسب کپتون خصوصیاتی چون مقاومت خوب در برابر سوراخ شدن و موارد مختلف مانند زدگی، خوردگی، عوامل خارجی و… دارد. این نوار چسب دارای مقاومت بالا تا ۴۰۰ درجه سانتی گراد و انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد.

نوار چسب نسوز کپتون در صنعت برای لحیم کاری بردها، پنل های خورشیدی و در چاپ سابلیمیشن به عنوان یک نگهدارنده کاربرد دارند. این نوار چسب ها در سیم پیچ ها به عنوان یک عایق الکتریکی و در چاپ های سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد. نوار چسب کپتون در صنایع هوایی و برای مواقعی که در فضا آزمایش و چسب می شوند، استفاده می شود. این نوار چسب نسوز در سنسور خودرو و منیفولد، تولید نیمه هادی ها، کابل فیبر نوری، عایق بر روی ترانسفورماتورو موتور و کویل کاربرد بسیاری زیادی دارد.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com – atanasooz.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوار چسب نسوز کپتون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.