قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 8258
قو ايران
شان دوطرفه آذر پلاستیک

توضیحات آگهی

شان دو طرفه آذر پلاستیک یک محصول دو منظوره که سایز آن دقیقا اندازه یک قاب کندو است و در کندو فضای یک قاب را اشغال می کند. قسمت بالای شان دو طرفه آذر پلاستیک به عنوان شربت خوری طراحی شده که حجم آن یک لیتیر می باشد و زیر شربت خوری صفحه ای با طرح سلولهای 6 ضلعی وجود دارد که مناسب برای قرار گرفتن خمیر شیرین و کیک می باشد. در فصل بهار یا پرورش ملکه می توان از این وسیله برای تغذیه بچه کندو و یا شربت تحریکی در کندوهای مادری استفاده نمود و در فصل پاییز و زمستان به عنوان دیوار جدا کننده یا عایق می توان از شان دوطرفه آذر پلاستیک استفاده کرد. این وسیله بسیار کاربردی و در صنعت زنبورداری مفید می باشد.
شان دوطرفه آذر پلاستیک در زنبورکده بامار موجود و جهت مشاهده آن می توانید به سایت بامار هانی مراجعهئ و انواع شربت خوری و تجهیزات مشابه آن را دیده و مقایسه نمایید. زنبورکده بامار حامی زنبورداران عزیز کشور و همراه همیشگی زنبورداران آماده ثبت شفارش و ارسال کلیه لوازم زنبورداری به نازلترین قیمت کی باشد.
جهت اخذ مشاوره می توانید با مشاوران فروش زنبورکده بامار تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید و یا سفارش خود را ثبت نمایید
شماره تماس با ما :09930016398

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شان دوطرفه آذر پلاستیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.