قو ايران
قو ايران
اسکنر سه بعدی(اسکنر سه بعدی دندانسازی)

توضیحات آگهی

شرکت فنی و مهندسی مبتکران مکاترونیک ارک نماینده رسمی و انحصاری اسکنرهای BLZ در ایران می باشد.
-اسکنر سه بعدی مارک BLZ مدل LS-100:-
اسکنر رو میزی blz اسکنر کاملا حرفه ای و باکیفیت با دو دوربین 1.6 مگاپیکسلی، سریعترین اسکنر رنگی مارکت ایران هست، LS100 اولین اسکنر جهان بدون نیاز به زمان پردازش پس از اسکن است، شما می توانید یک اسکن تمام رنگی فول آرچ را در 10 ثانیه دریافت کنید و کل فرآیند اسکن شامل نیم فک بالایی، نیم فک پایینی و دای ها را در 2 دقیقه و با دقت 8 میکرو متر انجام دهید و نکته مهم اینکه بواسطه افزایش سرعت اسکن از کیفیت اسکن آن کاسته نشده است.
این اسکنر می تواند با استفاده از Add-Scan بصورت موضعی(Intelligent Add Scan)، کستهای اره نشده، اباتمنها به ویژه UCLA ها رو بدون اینکه از روی کست باز شوند با دقت بالایی اسکن کند. این اسکنر از لحاظ قیمتی نیز با توجه به امکاناتی که دارد و در مقایسه با اسکنرهای همرده، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
در بدنه این دستگاه از کاور تمام فلزی و رنگ کوره ای استفاده شده که باعث ثبات رنگ و عمر طولانی تر دستگاه نسبت به کاورهای پلاستیکی (ABS) می شود . همچنین از دو فن قوی جهت خنک کاری قسمتهای الکترونیکی و پروژکتور استفاده شده است که علاوه بر خنک کاری بهتر، بواسطه محل قرارگیری فن ها، تا حد قابل توجهی مانع نفوذ گرد و خاک یا گرد اسپری اسکن که به وفور جهت اسکن کیسهای ایمپلنت استفاده می شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکنر سه بعدی(اسکنر سه بعدی دندانسازی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.