قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 13886
قو ايران

توضیحات آگهی

محصول پکینگ نسوز آزبست گرافیت دارای بافتار الیافی از نوع آزبست است. آزبست که همان پنبۀ نسوز یا پنبۀ کوهی است، در زمان­های گذشته به نام خلل ناپذیر معروف بوده است و در ساخت ظروف گلی و تهیۀ لباس بسیار به کار می­رفته است. مادۀ آزبست به دلیل حفظ سلامتی و ایمنی بیشتر در صورت الزام می­بایست با رعایت کامل نکات ایمنی لحاظ گردد. به عنوان نمونه از پوشش­های ایمن استفاده گردد و آزبست هم کاملا محصور شود. بکار بردن تهویۀ موضعی و اجتناب از مواردی که موجب بروز گرد و غبار بسیار هم می­شود مثل نظافت کردن محیط یا الک کردن آزبست که ایجاد آلودگی می­کند و ممانعت از آشامیدن و خوردن هم از موارد مؤثر است.

پکینگ آزبست گرافیت

تحمل حرارتی تا دمای 720 درجه سانتی گراد
دارای انعطاف پذیری مناسب
دارای استحکام بالا
دارای تراکم بسیار بالا
آسیب کمتر به محیط
دارای عمر طولانی

ویژگی ها

فرآوردۀ پکینگ نسوز آزبست گرافیت مقدار تراکم مناسبی را داراست و از ویژگی انعطاف­پذیری بالایی هم برخوردار است. محیط­های آکنده از گازهایی همانند بوتان و پروپان و صنایع نفت و کوره­ ها از جمله مواردی است که این پکینگ نسوز در آن­ها دارای کاربردهای زیادی است.

دیگ بخار که بولر هم نامیده می­شود، مخزن بسته ­ای است که در آن تولید بخار آب به واسطۀ گرمایی که از احتراق سوخت ناشی می­شود، تولید می­گردد. دیگ بخار متشکل از دو بخش آب و آتش است. کلیۀ قسمت­های داخلی و بخش مربوط به تحت فشار در ساختار دیگ بخار، ساخته شده از آلیاژهای آهنی است. دیگ­های بخار که در این پکینگ نسوز هم کاربرد دارند، از اقسام گوناگون چدنی و فولادی هستند. اغلب دیگ­های بخار ساختار فولادی دارند.

سوپاپ­ ها با درجۀ حرارت بالا، از موارد دیگر کاربرد پکینگ نسوز آزبست گرافیت است. سوپاپ یا دریچه عبارت از قطعه­ های قارچی شکل موتور است که قرار گرفته روی سر سیلندر است و مخلوطی از هوا و سوخت را که به این سوپاپ ورود می­کند و دودی که از آن خارج می­شود را کنترل و مدیریت می­کند.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com – atanasooz.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکینگ نسوز آزبست گرافیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.