قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 13352
قو ايران

توضیحات آگهی

تحمل حرارتی تا دمای ۳۷۰ درجه سانتی گراد
دارای مقاومت در برابر حرارتی بسیار بالا
دارای مقاومت در برابر مواد شیمیایی
دارای مقاومت در برابر اسید ها و قلیایی ها

ویژگی پارچه نسوز نومکس

پلی آمیدهای به کار برده شده در پارچه نسوز نومکس دارای ویژگی هایی هستند. به دلیل چسپندگی و کشش زیاد پیوندهای هیدروژنی گروه های آمیدی، در این دسته از پلیمرها می توان به استحکام و چقرمگی خوب و مقاومت بالا در برابر مواد نفتی و حلال‌ها، ساییدگی، خستگی آنها اشاره کرد.

همچنین با تحقیقات صورت گرفته قابلیت انعطاف‌پذیری خوب و ضربه‌پذیری بالا و تحمل حرارتی ۹۰+ تا۳۰- درجه ی سانتی گراد در این مواد بسیار به چشم می خورد.

عمده مصرف پلی آمیدها در صنعت خودرو سازی، تولید الیاف پلیمری، وسایل ورزشی، برد مدار های الکتریکی،تولید پارچه و فرش، ساخت لوله و شیلنگ، کابل های فیبر نوری و…هستند.

با توجه به مطالب بیان شده می توان نتیجه گرفت پارچه نومکس دارای مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها و قلیایی‌ها و نقطه ذوب ۳۷۰ درجه سانتی گراد می باشد. از دیگر ویژگی این پارچه نسوز می توان به مقاومت در برابر شعله و حرارت و آتش و محافظت از قوس های الکتریکی بیان کرد.

کاربردهای پارچه نومکس

پارچه نومکس به عنوان عایق آتش و گرما بهترین گزینه در لباس‌های راننده‌های ماشین مسابقه‌ای به حساب می آید. علاوه بر آن در میان مشاغل آتش نشانی، فضانوردان، پرسنل نظامی و خدمه های وسیله های نقلیه، کارگران معادن و کار گران راه آهن کاربرد فراوانی دارد.

الیاف نومکس به دلیل تحمل شوک حرارتی به یک فیلتراسیون گاز داغ در دمای بالا تبدیل شده اند. کاربرد عمده این نوع فیلترها در کارخانه‌های تولید آسفالت و سیمان، کوره های قوس الکتریکی و همچنین صنایع ذوب فولاد و تولید فلزات غیر آهنی و کوره دود در کارخانه سیمان و کاربردهای شیمیایی با دمای بالا است. فروشگاه آتانسوز انواع محصولات نسوز و پارچه نسوز و … را به بازار عرضه می کند.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در ارتباط باشید.
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com – atanasooz.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پارچه نسوز نومکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها: