قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 9348
قو ايران
ورتکس فلومتر یوکوگاوا DIGITALYEWFLO

توضیحات آگهی

یوکوگاوا اولین فلومتر ورتکس جهان را در سال 1968 منتشر کرد. با تشکر از ثبات طولانی مدت و دقت بالا ، مشتریان ما طی چهل سال گذشته پیشرفت های چشمگیری در بهره وری داشته اند. در پاسخ به نیازهای روزافزون در حال تغییر بازار ، یوکوگاوا اقدام به انتشار درجه حرارت بالا ، کرایوژنیک ، سنسور دوگانه ، کاهش متهور ، و نسخه های ارتباطی FOUNDATION Fieldbus این محصول کرده است.

فلومتر ورتکس از انسداد ، معروف به بدنه بلوف ، در جریان استفاده می کنند تا گرداب های پایین دست را ایجاد کنند که به طور متناوب در هر دو طرف بدن بلوف ایجاد می شوند. از آنجا که این گردابها از بدنه بلوف جدا می شوند ، مناطق کم فشار و فشار متناوب ایجاد می کنند که در فرکانس های خاص نوسان می کنند و مستقیماً متناسب با سرعت سیال هستند. سرعت جریان را می توان از سرعت سیال محاسبه کرد.

فلومتر ورتکس برای اندازه گیری مایعات ، گازها و بخار مناسب است در حالی که تا حد زیادی از تغییرات فشار ، دما و ویسکوزیته بی تأثیر مانده است. بدون جابجایی قطعات ، فلومتر ورتکس به راحتی نصب می شوند و نیاز به نگهداری کمی دارند. سیگنال اندازه گیری مشروط نیست. در نتیجه ، فلومتر ورتکس می توانند یک کل زندگی را بدون اعتبار مجدد انجام دهند. با توجه به ماهیت حداقل سرعت لازم برای هر بدنه بلوف ، فلومتر ورتکس تمایل به سرعت بالاتری دارد و ممکن است در خواندن سرعت جریان کم مشکل داشته باشد.
021-86122529
021-86031607
021-86031736
021-88746664
021-88746663

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورتکس فلومتر یوکوگاوا DIGITALYEWFLO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.