قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 5650
قو ايران
طراحی و تولید بردهای الکترونیکی

توضیحات آگهی

شرکت دانش بنیان آرا الکترونیک افزار با بیش از 15 سال فعالیت در حوزه ی الکترونیک آماده قبول پروزه های طراحی و تولید برد های الکترونیکی می باشد .طراحی برد و طراحی مدار الکترونیکی و صنعتی از فعالیت های است که از بدو تاسیس، شرکت آرا الکترونیک مشغول به آن بوده است که با هدف افزایش تولیدات داخلی و رقابت با محصولات خارجی قدم به این عرصه نهاده .
لذا در حال حاضر شرکت آرا الکترونیک افزار با کادری از مهندسین و طراحان مجرب در حوزه الکترونیک، به عنوان یکی از برترین شرکت های سازنده و تولیدکننده بردهای الکترونیکی در ایران شناخته می شود و آمادگی ساخت و تولید انواع بردهایی که در صنایع مختلف از جمله صنعت پزشکی، خودرویی، لوازم خانگی،صنایع هوایی، صنایع بانکی و ….. به کار می رود را دارد.
خط تولید شرکت آرا الکترونیک افزار شامل جدیدترین و به روزترین دستگاه های مونتاژ اتوماتیک و pick and place می باشد که توانایی مونتاژ انواع قطعات اس ام دی SMD را دارد، همچنین خطی مجزا جهت مونتاژ سایر قطعات دیپ DIP و اجزای فیزیکی وجود دارد.
پس از اینکه مرحله مونتاژ بردها به اتمام رسید بردهای الکترونیکی به بخش QC و تست منتقل می شود تا طبق test plan ارائه شده از واحد فنی بردها تست شده و برچسب QC و شماره سریال زده شود.
مراحل تولید برد الکترونیکی :
1-طراحی برد الکترونیکی
2_ساخت مدار چاپی pcb
3_تامین قطعات الکترونیکی
4_IQC
5_مونتاژ قطعات الکترونیکی
6-تست QC
7-بسته بندی

جهت هر گونه سفارش گذاری از طریق زیر میتوانید با این شرکت در تماس باشید :
آدرس سایت:araafzar.com
شماره تماس :02166904300
آدرس :تهران،خیابان ستارخان،نرسیده به میدان توحید ،خیابان کوثر اول ،پلاک 33
ایمیل :sale@araafzar.com
شماره موبایل :09120724265

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی و تولید بردهای الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.