قو ايران
قو ايران
صادرات نمک صنعتی ایران به روسیه، هند، گرجستان، ترکیه، کشور های عربی و …

توضیحات آگهی

صادرات نمک شایان به کدام کشورها امکان پذیر است؟! نمک های صنعتی غیر خوراکی – خوراکی – تبلور مجدد

بیشتر کشورهای همسایه،مشتری نمک صادراتی ایران هستند.اما کشورهای روسیه،عراق و هند حجم معامله بیشتری نسبت به سایر کشورهای منطقه داشته و این کشورها بازار مناسبی برای فروش نمک صادراتی ایران هستند.

از دیگر کشورهای همسایه که میتوان به آنها نمک صادر کرد میتوان به افغانستان،عمان،ترکیه،امارات،قطر،کویت،گرجستان،ارمنستان و قزاقستان اشاره نمود.

دپارتمان صادرات،با همکاری تیم تامین و واحد فروش این مجموعه،بصورت یک تیم تخصصی در این زمینه و با عقد قرارداد با خریداران نمک،تولیدات کارخانه نمک شایان را به صورت تضمینی در اختیار تجار ایرانی و غیر ایرانی و شرکت های صادرکننده قرار می دهد.

این امر باعث شده تا مشتریان ما،بدون درخواست حضور در انبار و مشاهده سورتینگ و بسته بندی صادراتی و همچنین محصول با کیفیت نمک خریداری شده،به مجموعه نمک شایان اعتماد کامل داشته و با خیالی آسوده،ما را امین سرمایه خود بدانند.

در صورتی که خریدار قصد برونسپاری صادرات نمک درخواستی خود را داشته باشد،می تواند در این مورد و در زمان ثبت سفارش خود،واحد فروش را از درخواست خود آگاه نموده و مطلع سازد.

در این صورت، علاوه بر تامین و بسته بندی، کلیه فرایند صادرات از جمله حمل و نقل،تشریفات گمرکی،ترخیص در کشور مقصد و تحویل سفارش به مشتری شما،توسط دپارتمان صادرات نمک شایان انجام خواهد شد.

شما می توانید برای خرید این محصول و صادرات انواع نمک ایرانی به روسیه و دیگر کشورهای همسایه،همه روزه از شنبه تا ۴ شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۸ صبح الی 12 با واحد فروش نمک شایان تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که تنها از طریق ثبت سفارش خرید همان روز،قیمت نمک صادراتی را تایید گرفته باشید.اعتبار قیمت نمک به مدت یک هفته پس از استعلام معتبر می باشد.

قیمت ارائه شده به مشتری،قیمت تولیدی،بدون واسطه و کاملا رقابتی است زیراهدف و سیاست بخش فروش شرکت،تداوم همکاری با مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید نمک صادراتی،می توانید به صورت مستقیم با مدیریت تیم تامین و فروش نمک شایان تماس گرفته و فقط در مورد نمک صادراتی،مشاوره دریافت نمایید.

09121381069 – مهندس محمود باقریان

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صادرات نمک صنعتی ایران به روسیه، هند، گرجستان، ترکیه، کشور های عربی و …”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.