قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 9410
قو ايران
روتامتر شیشه ای یوکوگاوا

توضیحات آگهی

روتامترها متداول ترین نوع فلومتر وری ایبل (VA) هستند. در این دستگاهها ، عملکرد افتادن و بالا آمدن یک شناور در یک لوله کج اندازه گیری میزان جریان را نشان می دهد .روتامترها به عنوان جریان سنج از نوع گرانش شناخته می شوند زیرا بر اساس تقابل نیروی نیروی رو به پایین و نیروی رو به بالا مایع در حال جریان است. هنگامی که جریان ثابت باشد ، شناور در یک موقعیت باقی می ماند که می تواند مربوط به سرعت جریان حجمی باشد. این مقام در مقیاس فارغ التحصیل نشان داده شده است. توجه داشته باشید که برای حفظ نیروی کامل جاذبه ، این عمل متعادل پویا به یک لوله اندازه گیری عمودی نیاز دارد.

اشکال دیگر از نوع گرانش از نوع VA ممکن است یک پیستون یا پره را که پاسخ به جریان به روشی مشابه رفتار شناور است ، در خود داشته باشد. از این دستگاه ها می توان برای اندازه گیری سرعت جریان اکثر مایعات ، گازها و بخار استفاده کرد. همچنین انواع مشابهی وجود دارد که جریان سیال را با یک چشمه به جای نیروی گرانشی تعادل می بخشد. اینها نیازی به نصب عمودی ندارند ، اما مایعات خورنده یا فرسایش می توانند به فنر آسیب رسانده و منجر به کاهش دقت شوند.

اصطلاح روتامتر از نسخه های اولیه شناور مشتق شده است که دارای شکافهایی برای تثبیت و متمرکز کردن آنها بوده و باعث چرخش آنها شده است. شناورهای امروزی اشکال مختلفی را به خود می گیرند ، از جمله پیکربندی کروی که در درجه اول در دستگاه های پاک کننده استفاده می شود . مصالح ساختمانی شامل فولاد ضد زنگ ، شیشه ، فلز و پلاستیک است.
021-86122529
021-86031607
021-86031736
021-88746664
021-88746663

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روتامتر شیشه ای یوکوگاوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.