قو ايران
توافقي/ تماس بگیرید
شماره آگهی: 7290
قو ايران
آموزشگاه فن بیان و گویندگی در کرج

توضیحات آگهی

گوینده کیست ؟ به طور کلی یک راوی یا گوینده یک داستان، خبر، شعر یا هر محتوای متنی دیگری را با صدای رسای خود برای مخاطبان بازگو کرده و مطلب را به شکلی به مخاطبان انتقال میدهد که مخاطب بتواند مفهوم و پیامی که باید از متن دریافت کند را با تمام وجود خود احساس نماید.

در صورتی که گوینده بتواند کار خود را به درستی انجام داده و خود را با هدف متن و داستان هماهنگ سازد، میتوان کیفیت بالای گویندگی و روایتگری او را احساس کرد. امروزه پادکستها، کتابها و در کل محتواهای صوتی در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کردهاند؛ با توجه به این مورد میتوان پی برد که گویندگی چیست و به چه علت به یک شغل پرمخاطب و محبوب تبدیل شده است.

گویندگان میتوانند به شکل فردی کار کنند و یا در شبکههای رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی فعالیت کنند. گویندگان با صدای رسا و قوی که دارند، میتوانند یک محتوای متنی را به محتوایی صوتی تبدیل کنند.

سوال دیگری که ممکن است پیش بیاید این است که زیرشاخههای مختلف شغل گویندگی چیست؟ گویندگان در شبکههای خبری فعالیت میکنند و اخبار مختلف را بازگو میکنند. فعالیت در شبکههای رادیویی، از دیگر اقداماتی است که یک گویندهی خبره میتواند انجام دهد.

یکی از پرطرفدارترین زیرشاخههای گویندگی که بسیار جذاب و هیجان انگیز است، فعالیت به عنوان دوبلور است؛ دوبلورها با روایت داستان از زبان شخصیتهای مختلف فیلمها، سریالها و مستندها، میتوانند خود را در دل داستان قرار داده و به عنوان بخشی از قصه بدانند.

از دیگر مشاغل محبوبی که مفهوم گویندگی را به بهترین شکل توضیح میدهد، تولید پادکست و محتوای صوتی است؛ امروزه پادکستها با موضوعات مختلف بسیار محبوب هستند و بسیاری از افراد بخشی از زمان خود در طول روز را به گوش دادن پادکست اختصاص میدهند.

گویندگان میتوانند از موضوعی که در آن تخصص دارند استفاده کرده و به تولید پادکست در رابطه با این موضوع بپردازند. (موضوعاتی چون نقد فیلم، دکلمه، روانشناسی، علمی، داستانی و…). گویندگی در همه جا کاربرد دارد و میتاند یک شغل بسیار جذاب و پردرآمد باشد.
آموزشگاه سینمایی اندیشه نو با 17 سال سابقه ی کاری در حوزه ی سینما و گویندگی
کلاس هایی جذاب و کاربردی همراه با اساتید به نام رادیو و تلویزیون
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرین
تلفن :32228839 32221674

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه فن بیان و گویندگی در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.