قو ايران
قو ايران
آگهی و تبلیغات رایگان در قو ایران

آگهی و تبلیغات رایگان در قو ایران

تبلیغات رایگان

آیا تابه حال به این فکر کرده اید که اگر قرار باشد اطلاعاتی در مورد کسب و کارتان در اختیار دیگران قرار دهید چه می کنید؟ یا اینکه وسیله ای بلا استفاده در وسایل تان موجود است که قصد دارید آن را بفروشید و با پول آن وسایل مورد نیازتان را بخرید.شاید دنبال استخدام در شغل خاصی باشید و به دنبال شرکتی مناسب برای فعالیت و همکاری میگردید. تبلیغات رایگان بهترین شیوه برای رساندن صدای شما به گوش هزاران نفر است که احتمالا از میان آنها تعدادی مخاطب مورد نظرتان هستند. در جامعه مدرن امروزی دیگر استفاده از تبلیغات سنتی پاسخگو نیست. حالا فضایی به نام اینترنت مهیا شده که هر کس از طریق آن می تواند جامعه ای جهانی را هدف قرار دهد.

و تبلیغات رایگان در قو ایران 2 - آگهی و تبلیغات رایگان در قو ایران

این روزها افرادی در کسب و کارها حرف اول را می زنند که راه های جدید برای یافتن مخاطب هدف محصولاتشان می یابند. دنیای پیچیده فضای مجازی نشان داده است که انتشار تبلیغات صرفا به بازاریابی کسب و کار اختصاص ندارد. هر شخصی به کمک اطلاع رسانی می تواند مفهومی را در زنجیره بزرگی از مخاطبان انتقال دهد. تفاوتی ندارد که این آگهی ها تبلیغات کسب و کار باشد، یا آگهی خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم یا استخدام، به هر حال نوعی از اطلاع رسانی است.

همانطور که می دانید آگهی های سنتی در قالب تراکت، بیلبورد، آگهی های بازرگانی، روزنامه و… سالیان سال برای اطلاع رسانی با هزینه های بالا استفاده می شد. اما امروزه با دنیای اینترنت راهکارهای بسیار زیادی برای انتشار محتوا با هزینه کمتر وجود دارد.

تبلیغات رایگان چه مزایایی دارد؟

با اندکی تامل متوجه می‌شوید که تبلیغات بدون هزینه چقدر می تواند برای کسب و کارتان ارزشمند باشد. فرصتی گرانبها برای کارفرمایانی که در جستجوی نیروهای متخصص هستند. صاحبان کسب‌وکاری که خدمات و محصولاتی را معرفی می‌کنند. یا این‌که فردی عادی که نیاز به جایگاهی برای انتشار پیام خرید و فروش دارد. به‌ هرحال پلتفرمی که امکان ثبت تبلیغات برای مدت طولانی را فراهم می‌کند، احتمال دیده شدن محتوای شما را چندین برابر خواهد کرد.

درواقع آگهی و پیام شما در دسته‌بندی محتواهای مرتبط قرار می گیرد. به این صورت هر کسی که به بخش آگهی وارد می شود، در ویترینی از پیام‌های مختلف، آگهی مرتبط شما را مشاهده خواهد کرد. به بیان واضح‌تر با قرار گرفتن آگهی در سایت یا اپلیکیشن بدون پرداخت هیچ مبلغی میلیون‌ها بازدید دریافت می‌کنید.

بستری امن برای خریدوفروش

یکی از رهاوردهای مهم فضای آنلاین امکان خریدوفروش کالاهای نو و دست‌دوم در میان هزاران کاربر است. بنابراین بسیاری متقاضیان و عرضه‌کنندگان از طریق آگهی رایگان به ‌هم مرتبط می‌شوند. افرادی که کالاهای نو یا دست‌ دوم برای فروش دارند و داوطلبانی که دقیقاً به همان کالاها نیاز دارند. وب سایت‌های تبلیغات رایگان بستری مطمئن برای انجام معاملات هستند.

یکی از مزایای اصلی آگهی خرید و فروش کالاها این است که هر کالا در دسته بندی خاصی قرار می گیرد که امکان دیده شدن آن را افزایش می دهد. ضمن اینکه بازدید بالای آگهی، امکان خرید و فروش را در بازه زمانی کوتاه تری میسر می کند. در وبسایت قو ایران دسته بندی های متفاوتی برای کالاهای مختلف جهت تامین نیاز مشتریان در نظر گرفته شده است.

و تبلیغات رایگان در قو ایران 3 - آگهی و تبلیغات رایگان در قو ایران

تبلیغات رایگان برای کسب و کار

همان‌طور که اشاره کردیم تبلیغات در معرفی و شناساندن بیزینس‌های خرد و کلان تاثیر زیادی دارد. به کار بردن تبلیغات رایگان بخش بزرگی از هزینه‌های بازاریابی را کاهش می‌دهد. ضمن این‌که بازاریابی در میان جامعه بزرگی از مخاطبان، شیوه‌ای از تبلیغات دهان به دهان را در پی دارد. وبسایت آگهی و تبلیغات رایگان قو ایران با فراهم کردن بستری مطمئن به کاربران با اهداف مختلف، امکان بازدید خوردن آگهی های شان را می دهد.

آگهی هایی که در انواع ویژه و معمولی در دسته بندی های مرتبط ثبت شده اند و ظرف کوتاه ترین زمان برای بازدید کنندگان به نمایش در می آیند.فعالیت وبسایت و اپلیکیشن قو ایران کاملا قانونی و تحت موازین اسلامی انجام می شود. آگهی ها پس از تایید کارشناسان امکان انتشار پیدا می کنند.

خیلی از کسب و کارهای نوپا و استارتاپها بودجه کافی برای شروع تبلیغات هزینه بر در ابتدای کار را ندارند. در این شرایط صاحبان کسب و کارها می توانند با کمک تبلیغات رایگان بخش مهمی از استراتژی های کاریشان را جلو بیندازند.

ارزش تبلیغات رایگان برای کسب و کارها

تبلیغات یک جز مهم و پایه ای شروع و ادامه کسب و کار است. تفاوتی ندارد که تازه بیزینس تان را شروع کرده باشید یا در اوج پیشرفت و معروفیت باشید. به هر حال برای بقا در بازار باید تبلیغات مداوم داشته باشید.البته این تبلیغات در تمام کسب و کارها با یک هدف انجام نمی شود. گاهی برای برندسازی و شناساندن خدمات و گاهی با هدف فروش و کسب درآمد است.

و تبلیغات رایگان در قو ایران 4 - آگهی و تبلیغات رایگان در قو ایران

فرصت حضور در آگهی های ویژه

نکته جالب توجه دیگر در تبلیغات رایگان بخش آگهی های ویژه است. جایی که محتوای به اشتراک گذاشته کاربران به شکلی متفاوت به نمایش در میآید. این نوع از بازاریابی برای کسب و کارهایی که تصمیم دارند روند پیشرفت شان را تسریع کنند، بسیار مناسب است.کارفرماها با بکارگیری این سبک از تبلیغات زودبازده و بدون هزینه می توانند بودجه های این بخش را در توسعه کسب و کارشان صرف کنند.

یکی از نکات بارز دیگر در وبسایت تبلیغات قو ایران مدت زمان طولانی انتشار آگهی است. به طور معمول آگهی ها در سایت های مشابه در بازه زمانی 30 روزه قابل مشاهده هستند. اما این مدت در وبسایت و اپلیکیشن قو ایران دائمی در نظر گرفته شده است. مهم تر از همه اینکه در 90 درصد سایت ها درج آگهی با پرداخت هزینه انجام می شود..

ثبت راحت آگهی

ثبت و تایید آگهی رایگان در وبسایت قو ایران در مدت زمانی کوتاهی انجام می شود و نیازی به پر کردن فیلدهای غیر ضروری و اجباری نیست. برخلاف اینکه در خیلی از سایت ها کاربران به دلیل مراحل پیچیده ثبت آگهی از این کار منصرف می شوند. ثبت آگهی رایگان فرصتی برای خرید و فروش و بازاریابی ایمن در بستر آنلاین است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.